Subject: Lavassaare loodusraja väikeparkla projekteerimise nõuded
From: "Ervin Reynaldo Piirsalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Oct 2024 10:27:41 +0300

Tere

Kobras OÜ koostab Eestimaa Looduse Fondi (edaspidi ELF) tellimusel
projekteerimistöid Kikepera LKA-s ja Soomaa rahvuspargis veerežiimi
taastamiseks ning Lavassaare loodusraja väikeparkla projekteerimiseks.

Kavandatava väikeparkla asukoht: Lavassaare alev, Pärnu linn, Pärnu
maakond.

Sellega seoses palume Transpordiameti nõudeid projekteerimistööde
läbiviimiseks.

Taotlus on esitatud manuses.

Lugupidamisega

Ervin R. Piirsalu

Kobras OÜ

Projekteerija

+372 5567 7754

 <javascript:void(0);> [email-masked]

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.